Jag kanske ska bli kyrkvärd!

Hejsan!
Nu är jag hemma igen efter att vart i kyrkan i över 2 timmar. Det var riktigt trevligt faktikst ;D heh... Jag hjälpte till att sätta ut vilka psalmer vi skulle sjunga och tända ljus. Stod öven i dörren och välkomnade alla och gav de en varsin psalmbok. Oooh så duktig jag var eller hur?!
Sen så började gudstjänsten och mitt i gick jag och en kyrkvärd in i det där rummet och hämtade kollekt som vi sedan samlade in lite pengar i. Det var riktigt roligt ;P
Kanske ska bli kyrkvärd xD Haha.. ;P Neen, skämtåsido men det var ju riktigt kul. Man kanske ska gå på fler gudstjänster och hjälpa till på det här viset!


Den här kyrkan är så himla fin. Jag har bara vart där inne en gång tidigare så jag kom nite ihåg alls hur det såg ut!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0