Jag får alltid sån beslutsångest!



Varje gång jag går på resturang så får jag alltid sån beslutsångest och vet inte vad jag ska välja. Allt låter ju så otroligt gott ju! Så inför middagen på tisdag så sitter jag nu och förbereder mig på vad som kommer finnas på menyn så jag slipper den där ångesten. Hoppas jag klarar av att bestämma mig nu tills nästa vecka.
Pad Thai är förjävla gott ska ni veta. Några i min klass gjorde det på HKK. Och förvisso tål jag ju inte nötter som det är i denna maträtt men det har aldrig hindrat mig från att smaka något. Men man kanske ska vara lite försiktig och inte äta en hel talrik. Får ta något annat. Det finns ju så mycket mumsigt att välja på. Men jag har nog bestämt mig snart får jag hoppas. Det är ju några dagar kvar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0