Internet funkade inte igår

Hej, förlåt att jag inte uppdaterade igår efter att jag sett på Narnia filmen, men det var så att när jag skulle ut på nätet igen så visade det sig att internet inte fungerade. Men nu funkar det igen ;D
Jag har fått yterligare en kommentar från Towa (som jag berättade igår var med i 'Sanningens ögonblick'. Hon verkar vara väldigt trevligt fakitkst. Jag är en sån med väldigt mycket förutfattad mening men här verkar jag ha fel, kanske?! Sen fick jag även en kommentar från nån tjej som ville att jag skulle berätta ifall Narnia Prins Caspian var bra och jag kan inte säga annat än att den var en av de bättre filmer jag sett detta år, och de är en hel del! Det får utan tvekan ++++ plus. Det sista pluset togs bort pga att lite djur var väldigt mycket datagjorda. Men det var det enda som inte var bra. Gillade man den första filmen så kommer man älska den här. Det hände så himla mycket mer denna gång. Och ja jag kan bara säga att den är skit bra!
Var nyss ner till affären och köpte godis, ska se på filmen en gång till men den här gången ska min lillebror också kolla. Hade det inte vart för att han ville se den så hade jag nog kanske spelat lite tv-spel ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0