Hon är sin egna lilla speciela personlighet

Hahah.. jag diggar verkligen min kanin :D Hon här verkligen en egen speciell personlighet! Jag tror inte det finns någon kanin som har sån häftig personlighet som henne. När jag var ut och gjorde rent åt henne nyss och skulle stoppa in henne i sin bur igen så hade hon gömt sig i buskarna och hoppades väl på att jag inte skulle få tag på henne. Men jag fick tag i hennes nackskin och då bemöttes jag av ett lite morrande, så där som hundar gör! Det är coolt tycker jag xD När jag fått upp henne och hon var i min famn upprepade hon samma sak och såg riktigt sur ut sen när jag stoppade in henne i buren. Det såg nästan ut som att hon tänkte "Nej, inte in i det här fängelset igen". Ohh, jag diggar henne så jävla mycket, kommer bli så tomt den dagen hon inte finns längre! :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0