Heldag i stan

Hej, nu är jag hemma. Har haft en jätte bra dag :D Har ju klippt mig och jag kan lova att det är nytt och luftigt! Är verkligen jätte nöjd :) Och jag vet inte om jag måste färga det brunare för nu är allt blont borta och det är nog tillrekligt brunt! Men jag tänker inte lägga upp några bilder på hur det ser ut. Då för ju ni som jag träffar på måndag veta i förväg, fast det kanske är bra så slipper ni slås av en sån chock ;P
Jag köpte även en ny stylinggel. Min käre mor klippte sig ju också och vill ni veta hur mycket det gick för? För båda aså! Drygt 1000 spänn! Så vi har haft vårt roliga nu ett tag ;D
Efter vi klippt oss så åkte vi till Maxi där jag köpte lite ansikts produkter, bl.a face wash och sen även en efterkräm som gjorde så huden fick behålla sin mjukhet. Detta ska användas morgon och kväll.
Så min dag har vart dyr och lyxig. Men ibland måste man ju få unna sig själv lite saker. Det spelar ju ingen roll ibland. Man måste ju få känna sig fräsh, så är det bara!
Jag har redan för visso varit hemma i snart 3 timmar man jag har inte haft tid att blogga fören nu, när jag kom hem skulle jag ut och gå med hunden och sen var det till att borsta honom sen har jag ätit mat, och de här tre små sakerna tog riktigt lång tid faktiskt!

Face washen, ursäkte de dåliga bilderna, men eftersom min jävla dator vägrar ta emot min kamera så får det helt enhelt bli bild med mobilen

Efterkrämen som jag köpte

Och sen även min nya hårstylingsprodukt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0