Hejsan!

Vill ni veta en skojig sak`? :) Disney Channelhar börjat funka igen :D Tjoho ;D

Jag har vart ute och sålt aftonbladet idag. Då följde morsan och Frazze med. När vi kom fram till Melisa (den snälla tanten som alltid ger mig massa godis) så fick jag en hel påse med godis :) Snällt va?! ;P
Så nu sitter man här och smaskar massa mumms och kollar på tecknat ;P
Haha, töntigt va?! XD
Jag har hunnit med att göra rent i min lilla kanins bur också. Sen har även Håkan (Oliwias mammas nya kille) var här och fixat lite med våra elsaker, (vad är det nu det heter?) jaja, whatever. Jag skulle få dimer i mitt rum men det gick inte. Synd va? Men han skulle försöka fixa det på ett eller annat sätt. Hoppas det verkligen funkar!

Ps. En rolig sak är ju att jag köpte dem där ansiktesprodukterna igår och det har redan blivit förbättring i min hy. Skoj va :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0