Hade det varit en rättvis utröstning hade Johan åkt ut!

Ja, som ni ser ovan så om det hade varit en rättvis utrösting hade Johan fåt lämna idol ikväll. Men så är det ju inte. I en musiktävling (INTE snygg/söt tävling!!) så tycker jag att man ska rösta på hur personen sjunger inte på hur den ser ut! Men så är det ju inte, det vet både ni och jag! Så då är bara frågan, vem åker hem ikväll? Alla var jätte bra förutom Johan och Lars. De va faktiskt sämst. Men jag är rädd för att Alice får lämna tävlingen ikväll faktiskt. Det vore ju verkligen synd för då har vi bara Anna kvar som tjej! Om hon nu får vara kvar så får de tamefan visa vad de går för. Nu måste de verkligen huga tag i vartenda strå de kan få tag i för att hänga med i tävlning! Det verkar nästan som att idol är en tävling för killarna. Så länge jag kan minnas så så är det hela tiden tjejerna som fått lämna idol först. De har hela tiden vart väldigt tomt med tjejer. Och i år har väll inte en enda kille (förutom han den blonda som jag inte kommer ihåg namnet på) åkt ut?
Jag tycker det ska bli ändring på det nu! Skärper tjejer, sluta rösta på folk för hur de ser ut, rösta på hur de sjunger istället. För ingen människa med alla hjärnkapasitet kvar kan tycka att Johan är bra!

Kommentarer
Postat av: ELIIINAAAAA :D

jag tycker johan e bra :P men asså du vet ju att jag e lite skev och udda på alla sätt och vis så xD men va fan! jag hatar folk siom sjunger så där "rent och fint" xD som alla förutom johan gör! han har liksom lite annan röst.typ nån form av udda tjockis röst..och i like it! + han e bara liiiiiite söt ^^ SÅ DET SÅ!

2008-11-09 @ 22:04:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0