Grattis till segern Obama!

Man kan ju inte säga annat än ett stort grattis. Nu är du en legend Obama, som USA:s aldra första genom alla tider svarta presiden! Du ska vara väldigt stolt. Men nu är bara frågan, hur länge har han kvar att leva? Det är en väldigt intressant fråga det tycker jag! Några kompisar gissade på en vecka men jag tror han klarar sig ett bra tag faktist. Han tillträder ju inte makten fören nån gång i januari 2009 så jag tror han kommer leva fam till dess. Men antingen dör han just den dagen eller så hinner han leva där några dagar, veckor eller om han har riktig tur ett par månader! Så ta vara på tiden du har kvar och njut till fullo! Umgås så mycket du kan med din familj för snart kommer du inte få träffa dem nå mer! Sorgligt det tycker jag verkligen men tyvärr är det nog sant. Världen är tuff och oretvis och det finns många människor som inte vill se en svart människa med makt. Fruktansvart tycker jag verkligen att det är men även detta är ju tyvärr sant!


Kommentarer
Postat av: karin

Vad hemskt det där låter, jag tror han kommer att leva så länge han ska tills han dör av ålder

2008-11-05 @ 17:29:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0