Gårdagens

Hej, sorry att jag inte uppdaterade något igår men jag var knappt hemma något alls så jag han inte. Men här kommer lite smått och gott från vad jag gjorde igår:

Det började med att vi gick till kyrkan med skolan. Eftersom att det är första advent imorgon. Det var ganska tråkigt. Men man fick ju poäng ifall man konfimerade sig. Så det var väll den enda anledningen till att man var där x)
Efter skolan var jag med Johan hela kvällen. Vi satt inne på badet ett bra tag till typ 20.00 på kvällen. Vi gungade lite och så satt vi på bänkarna som var upptravade i ett hörn. Väldigt trevligt ;D Jag gjorde förvisso illa mitt stackars ben men det är inte så falligt nu som det var igår.
Vi tog några cigg från Johans pappa. Jag gillar den där kicken man får av det xD Hah.. nästan bättre än att vara full XP Haha.. nee kanske inte men man för står ju varflr folk börjar röka, det är ju en härlig känsla. Iallafall så kollade vi sen på IDOL och gissa vem som åkte ut?! Jo äntligten fick soppan Johan Palm åka ut ;D Jippi, nu är idol ganska kul att se igen. fast det vore ännuroligare ifall Anna hade vart kvar fortfarande. Men jag är ganska säker på vilka som kommer gå till final. Vi får se nästa vecka om jag har rätt!
Här kommer lite bilder!






Morsan köpte denna braiga nässpray igår till mig ;D

Kommentarer
Postat av: en tjoooooock :D:D:D

älska den där nässprayen :D SPRAY NASAL FÖR HÄLSAN :D hihihihihhiihihi

2008-11-29 @ 17:09:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0