Gårdagens trevliga kväll

Hej, nu var det ett tag sedan igen! Men jag har verkligen haft det fullt upp med att läsa så jag har inte hunnit. Men nu har jag en liten data dag. Igår så var jag hemma hos Christine hela dagen efter skolan. Vi hade skit roligt, det var jag, hon, Elina, Emma, Sanel och Joel. Johan var också med ett tag men inte hela kvällen. Strax efter 4 så åkte Emma, Elina och Sanel in till Enköping och jag, Christine och Joel var till SG och åt mat. Sen åkte även vi in till Enköping. Vid 20.15 så satt vi inne i en biosalong och skulle precis ta och börja se Bond Quantum of Solace den var verkligen skit bra :D Den var ltie halvkronglig att hänga med i men det är ju de flesta Bond filmerna.
Mitt i filmen så märker jag att ena linsen hoppar ut ur ögat! Hur kul är det på en skala egntligen? Jag försökte stoppa in den igen men det gick inte så jag slängde skiten och fick lov att se på ena ögat bara ;S Skit jobbigt. När vi kom hem igen så gjorde jag samma sak med den andra och slängde den sen åkte vi hem till Christine igen och där stannade jag till typ 00.00 eller nåt. Den sista halvtimman så var vi på skolan och kollade när Sanel och Joel åkte fyrhjuling. Sen skulle jag hem och då fick jag skjus av Sanel. Det var skojigt ;D Fast det var lite läskigt, det var ju halt och jag hade ingen hjälm på mig! Den var ju Sanel tvungen att ha för det snöade så man såg knapt något alls. Men nu sitter jag här och letar efter en ny mobil. Jag vet inte om jag ska ha xperian. För såg nyss genom en länk en kompis skickade till mig att det verkade vara en riktig skit mobil :S Synd nog! Det var en Expressen jornalist som skrivit det och han skrev bara om det dåliga, det verkade inte alls som att det fanns nå bra med mobilen alls i hans ögon. Så jag sitter just nu och kollar lite fakta om andra mobiler. Jag skulle vilja ha iphone men det är ju bara 2 mpix och jag vill gärna ha lite mer. Så sitter och glor lite på Samsung Omnia. Den verkar ju vara riktigt bra men jag kommer väl inte att köpa den.. inte än iallafall... måste hinna sörja över xperian :'S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0