Forum Nacka

När jag var i skolan idag så sa Johan att han och hans mor skulle till nån ny shopping galleria i sthlm och där kände jag mig verkligen efter för jag hade inte hört något alls om det. Men nu så har jag kollat upp allt. Och nu tror jag tillockmed att jag vet mer om Korum Nacka än vad han gör. Jag har kollat in en massa bilder och sådant och det ser ju helt amzing ut ju! Skit modernt och lyxigt. Måste verkligen dit snarast möjligt. Men denna helg går inte för jag har planerat in en fest med några vänner. Eller rättare sagt så bli det bara jag, Elina och Oliwia. De andra var så otroligt tråkiga. Johan hade ju en bra anledning iallafall. Jag hade också stuckit och shoppat om jag hade kunnat det istället. Men jag måste först fixa lite pengar. De är snart slut. Har typ bara drygt en tusenlapp kvar av de där 3000 jag hade förra veckan. Så mycket har jag väl inte köpte för?! Och sen måste jag ju även spara till xperian men jag får nog köpa den när det blit lite billigare i think. Har inte en chans att kunna köpa den nu när den är så dyr, finns inte en chans att jag kan hålla i så mycket pengar utan att jag skulle gå och köpa kläder för dem. Ne det är ett stort problem med mig. Men jag ska iallafall åka dit, jag struntar i ifall jag inte köper så mycket, huvudsaken är ju iallafall att jag sett stället!


Inte lite härligt det ser ut då va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0