Första dagen efter lovet

Sorry att jag inte uppdaterade igår, men jag orkade verkligen inte att starta datorn. Så jag struntade helt enkelt idet. Men vi hade det väldigt trevligt iallafall. Vi åt god mat sen spelade vi Wii hela kvällen :D Skit skojigt ;P
Det var typ det som hände. Mina föräldrar försa sig typ lite sen när vi åke hem och ville veta allt om Wii (de tycket också att det var skit skoj), så det lät lite som att de tänkte köpa det som "familjepaket" i jul! Vad skojigt. Då kan ju jag motionera fasten jag har roligt xD

Idag har var det ju första dagen efter lovet som sagt och den var trötsam men rolig iallafall. Mer ingående på ordet trötsam är att alla var jätte tröta, så vi var liksom skit sega och slöa. Men det var ju kul att träffa alla ju :D
Och nu fick alla se min nya frilla ;) Jag vet ju inte om det var sant eller om de bara var snälla, men de sa iallafall att de tycket den var skit snygg. Och är det nu så att de inte tyckte det men sa det iallafall så behöver ni inte säga något. Jag nöjer mig med lögner så länge jag inte vet att det är det ;P
Lite jobbig mening va? Knappt så jag själv höngde med xD
På franskan så gick inte läxförhöret nå bra alls. Skit om jag ska säga det rent ut. Jag är glad om jag har ett rätt ;S Men nu ska vi inte förvänta oss något! Det är bara för att det är lov och jag har ju lovat mig själv att inte tänka alls på skolan och det har jag inte. Så det är en anledning till att det gick skit dåligt. Pluggade bara imorse och precis innan.
Eftersom vi inte var hemma igår så missade ju jag Andra Avenyn så det är dags för mig att se det nu! Hörs sen!

                
Lite bilder på min nya frisyr. Om jag inte minns helt fel så har jag ju lovat detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0