Film eller tv-spel? Det är frågan!

Hehe.. xD Försökte göra mig lite lustigt nu och härma Schakesper (hur i hel*ete stavas det?). Hihi.. men det är ju teknisktsätt fråga just nu! Ska jag gå och hära ifall min bror vill se filmen eller inte. Om det nu visar sig att han inte ska se den så tänker jag starta mitt PS3 och spela lite Ratchet & Clank. Det var verkligen ett bra tag sedan jag ens spelade något tv-spel, aa förutom de gånger jag nött gh3 med kompisarna. Det är ju förvisso ett tv-spel men liksom inte på det visset som jag menar. Ett riktigt tv-spel är såna spel där man springer runt och ska klara av en massa tingesta. Men gh3 är liksom ett spel där man enbart spelar på en gitarr. Det är ju inte samma sak liksom. Endel tycker nog att jag är helknäpp och annser att det är samma sak bara det att man gör olika saker på olika spel. Men jag står för min åsikt och tycker inte det är ett spel utan ett sett att underhålla sig på med sina vänner. Det är mer av ett sälskapsspel. För inte fan är det väl särskilt kul att sitta och spela t.ex Ratchet & Clank med en kompis. Det är ju rätt trist för den som sitter bredvid och ser på. Men gh kan man ju spela varannan låt och det är mer som sagt som ett sälskapsspel man spelar med vänner. Lika så är SingStar. Det är också ett spela man kör med kompisar!


Två sälskapsspel som man inte kör själv utan med vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0