Duschen väntar!

Nu när jag är nyklippt så måste jag ju hoppa in i duschen och få ut alla hårprodukter så jag lägger mig med ett rent och fräscht hår. Klockan är typ halv 9 men det känns som att den är mycket mycket mer! Är skit tröt. Ska ju upp om 12 timmar, kanska ska tänka på sängen. Kan ju vara skönt att sova lite måtro! Men det är synd om den lilla svarta som ligger här bredvid mig och sover. Han vaknar ju så fort jag rör på mig, och då ska han med och han ligger ju så bra här och sover så djupt. Men är det nu så att han ska gå upp så är det väl hans eget val. Jag tvingar honom ju inte.
Sen när jag duschat ska jag ta en tur med vovven så han får kissa lite och sen ska jag lägga mig under täcket och få min sköngetssömn ;P
Får inte glöma att använda min nya face wash jag köpte idag :) Den skulle även ta bort finnar stod det. Bäst för den det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0