Det tog ju nästan bara tre timmar!

Nu är jag äntligen klar med alla läxor och det tog ju nästan bara tre timmar. Det var ju inte så farligt :S Usch snacka jobbigt ska jag säga. Jag brukar sitta en timma annars normalt. Det vart en timme med bara matten, sen de andra två timmarna var då engelska, tyska, franska, svenska och jag skulle ju ha gjort no:n men jag upptäckta att jag glömt den i skåpet. Så det var vad jag ängnat dessa närmaste timmar åt. Vad har ni gjort en kväll som denna? Ärligt talat tror jag att jag ska gå och göra en hårinpacking sen ska jag gå och lägga mig efter. Måste läsa massor. Boken måste vara utläst till vecka 48 och det är vecka 45 nu och jag har bara kommit halvvägs. Så nu är det bokläsning. Den här kvällen har jag inte ägnat åt nå roliga intressen alls! Men det måste ju finnas en sån dag också. Jag önskade bara att de kunde fixa nån stanns där man kunde gå och plugga här i Fjärdhundra för jag får liksom ingen ro när jag är hemma. Det finns så mycket annat jag vill göra. Kan inte vårat bibliotek ha öppet varje dag efter skolan så man kan ägna sina eftermiddagar åt att sitta där och plugga?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0