Det går inge bra!

Nää nu orkar jag inte spela mer. Det går inte så bra med andra ord! Jag kom på mig sjsälv med att inte sparat senast jag spelade så jag hår fått börjat om från en plats jag var på i våras! hur kul är det igentligen? Inte kul alls!
Men nu ska jag iallafall lämna detta ett tag och bege mig in på min lillebrors rum och se på en film han laddat ner, Borat. Har sett den förut men det är ju bättre än att sitta och irritera mig på detta jävla spel!

Skit spel, det går inge bra!

Nu ska vi se denna!

Kommentarer
Postat av: eliiiinnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa wohooooooo det var en gång en man som hette bertil och det tycker jag var bra så det så och jag har en väldig lust att fluma coh skriva ett väääääääälldigt lång nanm hahahaha va kul om man hette såhär!

det där skitspelet har edvin xD han tycker det e askulxD det tycker inte jag! jag tycker det suger kuk! så det så ^^ mhihihiih

2008-11-11 @ 18:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0