Datorn ska stängas av

Nu ska jag stänga av datorn och läsa bok fram till 22.00 för då börjar en ny säsong av Dirty Sexy Money! (; Finaly x)
Jo jag tycker att det är lite små dålig stil av våra konfemanderledare att lägga ut lucia träningen idag på nätet när det sedan står att det börjar imorgon. Tänk de som verkligen vill vara med men inte kollar på deras blogg idag då? Nu var det ju tur att jag kollade in, men det jag vill säga är att jag tycker att de borde skriva detta lite i förväg. Det kan ju inte vara så att de fått reda på att det skulle vara lucia träning imorgon, idag. Ja det vore ju lite konstigt.
Men nu ska jag läsa bok i typ 2 timmar. Hej då !

Kommentarer
Postat av: L

Hej hej! Tänkte bara säga att det heter konfirmandledare. Konfirmation. Så var det med det.



Nice blogg för övrigt!

2008-11-19 @ 23:40:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0