Dags att plugga kanske, prov imorn!

Juste, hade redan glömt att vi hade prov imorn men det är väll bara att sätta sig och plugga nu de närmaste timmarna. Det är ju ändå inget bra på tv nu, eller ikväll överhuvudtaget för den delen. Så denna kväll kommer ägnas åt skolarbete. När jag pluggat klart på matten så ska jag sätta mig med svenska, no, engelska och tyska. Så detta blir en ganska tråkig kväll men ibland måste man ju. Ska fråga om mor  min kan tänka sig att fixa nå gott att äta annars så kommer jag nog få det rätt tufft. Skulle ju verkligen vara gott med lite choklad. Kanska ska åka ner och köpa det nu innan affären stänger?! Ja, det är ju nästan en timma kvar tills dess så jag hinner väl komma på vad jag vill. Men nu är det dags att lämna datorn och bege mig mot böckerna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0