Bråka inte med mig och försök vinna, det är helt omöjligt!

Ehmm, jag orkade inte kolla på det är jävla skit programet så jag satt mig istället igen framför datorn och drog på högsta volym på laptopen och spelade Britney Spears låtar från alla olika album ;P Hehe.. kul var det iallafall xD Mycket roligare än att se ett torris program som Färjan! usch hata färjan! Jävla sunk program!
Men nu ska vi inte vara såna! Nu ska vi vara muntra xD
Ska förvisso gå och sova snart så det är väl bara att försöka lugna ner mig lite, mitt hjärta går i var just nu xD

Jo glömde berätta en rolig sak som hände idag xD Det var så att på lunchrasten så gick Johan och Isak hem till Johan och spleade WOW -.- visst är de torra, jag vet!
Men anyway så gjorde jag, Elina och Oliwia som alltid, vi smög på de!
När vi kom hem till Johan så hade de glömt låsa dörren så vi smög sakta in och de märkte inget fören vi hysteriskt började gapskratta xD Av den enkla anledningen att från hans rum så hördes: "Okej, på tre då, ett, två, tre!" Och sen började de spela nå smörja, och då kunde vi bara inte hålla oss! De var inte så värst förvånade över att vi kommit. Hmm, undrar hur detta kan komma sig? ;P Men iallafall, så fick vi vara kvar ett tag tills Johan tröttande på oss eftersom vi var ganska högljuda och Oliwia rotade igenom hela huset efter tändare xD Så när vi låg som skönast inne i Johans soffor så kom han med vattenspruta och började spruta massor på oss. Och det var skit jobbigt så vi gick självmant ut tillslut. Men det roliga var inte slut där ska ni vet! Oliwia var så torr så hon gick tillbaks men jag och Elina stod utanför Johans hus och gallskrev. De kommer troligen få klagomål från grannarna xD Haha.. vad kul! Mitt i allt skrikade så ringer min mobil och det är Johan som ringer. Jag svarar med att skriva vårt oooh så vakra rop i örat på honom, sen la jag på. Sedan ringde han upp igen och då svarade jag på riktigt. Och då visade det sig att de hade gåt därifrån och vi hade inte märkt något. Vi hade vart inne på deras tomt och skrivit och fört sådant oväsen så vi inte varken sett eller hört att de lämnat huset. Dum som han är så bad han oss att stänga grinden, men är man så taskig så man kastar ut oss så ska man fan inte förvänta sig nå välgörenhet inte! Så vi lämnade allt i en enda stor röra xD När vi kom ikapp Johan och Isak så frågade de ifall vi hade stängt och vi svarade odramatiskt: "Ne varför skulle vi göra de?" Och han blev puttig och de båda sprang tillbaks för att stänga. "De kan ju blåsa sönder annars". Usch så torr! Men jag och Elina kom iallafall i tid till lektioen och de gjorde inte dom xD Hah.. jag vinner alltid. Det är ingen idé att försöka bråka och vinna över mig för det är helt omöjligt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHAHHAHAHAAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHHAAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHA



JAG SITTER FAN OCH GAPSKRTTAR BARA AV TANKEN PÅ ATT VI INTE MÄRKTE ATT DOM GICK!xD asså fy fan vad blonda vi e!!!!! xD så jävla skojjjiiggt ^^ x'''''''D

2008-11-04 @ 14:21:22
Postat av: Trixie Eklöf

Näe, fan vad taskigt av er...

2008-11-04 @ 19:41:40
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0