Även fast man är tonåring betyder väl inte det att man inte har barnasinet kvar xD

Hej. Idag skulle jag igentligen vart hemma och pluggat och vart duktig men jag orkade inte så jag gick ut och var med Johan. Vi hade skit nice ;D Vi dracka lite (gissa ? ;P) och sen har vi cyklat lite. Fast det roligaste var iallafall när vi gick och åkte i pullkabacken men bobbar xD Haha det var skit skoj x) Johans bob gic sönder så han åkte typ "snowboard" xD haha.. Det var också skojigt.
Det var ju den där meningslösa skolkdagen idag och ärligt talat trodde jag att det skulle vara massor med personer som inte var här. Typ nästan halv klassen. Men så var det faktiskr inte. de flesta var faktiskt här. Det var typ bara Elina som var hemma och var "sjuk". Haha.. xD
Nu måste jag läsa klart boken, hej då!

Kommentarer
Postat av: en......MAN! :D

haha jag var sjuk! xD på allvar ^^ fast jag skulle vart hemma ändå tror jag xD

2008-11-25 @ 22:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0