Är han villig att dö för att bli en legend?

Men gud vad alla tjatar om det där jävla valet om USA:s nya president. Visst det är väl intresant men är det inte lite väl överskattat, det gåller ju liksom inte oss direkt! Nästan varenda blogg jag kollat in har minst ett inlägg med detta som tema. Jag tycker liksom är det blir för mycket. Men vill ni höra min åsikt så är jag helt säker på att Obama vinne valet. Det är ingen snack om saken. Men sen sa min lärare något som jag tyckte var väldigt intresant. Hon trodde också att Obama vinner men att han sedan efter bara ett litet tag kommer bli skjuten. Och när man tänker efter så är det rätt logiskt. Varför skulle det inte hända liksom. Den första svarta presidenten. Det väcker nog väldigt mycket rabalder. Så jag undrar om han vet vad han gett sig in på?! Undrar om han är villig att dö för att bli USA:s första svarta president och därmed bli en legend!? Det är en intressant fråga fakitkt tycker jag! Hmm, vad tror ni? Vem tror ni venner valet?


Är du verkliegn villig att dö för att bli en legend?

Kommentarer
Postat av: Johanna

Visst påverkar valet Sverige också. Dock är du nog för ung för att förstå hela grejen med detta men om några år kommer du nog förstå hur viktigt detta val är/var.

2008-11-05 @ 00:08:38
Postat av: Trixie Eklöf

Men hallå!!! Självklart påverkar det oss också! USA är liksom ett jävligt viktigt land. Det rör visst oss!!

2008-11-05 @ 21:19:34
URL: http://trixieeklof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0