Är det bara jag som blir partysugen när man ser den här reklamen?


Det här är verkligen min favorit reklam just nu och låten ska vi inte tala om, det är så jävla bra tycker jag ;D Är det nån som har den här låten så skulle ni ju gära kunna få skicka den åt mig!
Är det nån mer än jag som blir partysugen när man ser den här? Mina föräldrar blev iallafall helt förskräkta när de såg den och beklagade sig på att sådant händer så jag hade ingen lust att säga att jag vart väldigt partysugen när jag såg den. De skulle säkert ta ett lång alvarligt snacka med mig om alkohol såfall xD Och det har jag ingen lust med. Jag kan redan allt . Jag är nog mest allmänbildad i min familj kan jag tänka mig. Jag vet nästan precis allt, nästan sa jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0