Äntligen klar med novellen

Nu är jag äntligen klar med novellen på svenskan. Gud vad skönt. Så nu har jag tagit hem em massa svenska saker för att jobba ikapp det jag missat pga det här. Det är inget bra på tv på torsdagar heller va? Då kan jag ju göra som jag gjorde igår, plugga hela kvällen och sitta och ängna mig åt mig själv och datorn hela dagen tills klockan 18-19 där då börjar jag plugga. Sen när jag är klar så går jag och lägger mig och läser. Jag måste ju verkligen läsa nu eftersom  den snart måste vara utläst. Och som jag skrev igår så har jag bara kommit halvvägs. Så jag har lite att kämpa med. Nu ska jag göra lite roliga saker här på datorn, bla, läsa bloggar och kolla in min bdb :)
Ha det så bra ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0