Alldeles för högt!

Hej, idag har dagen vart riktigt seg. Efter skolan så hade vi luciaträning i kyrkans hus med konfimanderna. Och jag säger bara en sak: FÖR HÖGT! Alltså det jag menar är att tonarten är alldeles för hög .Det är bara de små från barnkören som kan sjunga så högt. Vi tonåringar har liksom problem med det. Kan vi inte höja bara lite grann. Annars får man ju vara tyst under hela framträdandet för att publiken inte ska spränga trumhinnorna. Det låter ju fördjävla falskt! Nee usch och fy!

Joo förresten så har jag vart duktig och städat på mitt soffbord ;) Visst är jag duktig?! Nu ligger det inte en hög med massa kablar och annat skit, nu kan jag faktiskt ha min dator här uppe igen XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0