Vattenpipa

Godkväll!
Idag var det fett skoj! Efter skolan åkte jag , johan, elina, oliwia och isak hem till johan. Där gjorde vi en fett rolig sak. Vi rökte Vattenpipa! När alla hade prövat och liksom alla tyckte såklart det var fett skoj. Men alla förutom johan ba: Usch det smakar ju fan! Men jag håller på för att röken är så rolig.
Och johan ba: Va? Bara för röken? Är jag den ända som tycker om samken?!
Vi ba: Öhh. Typ, det smakar ju skit!
Vi sat typ i en och en halv timme och höl på. Det var skit roligt. Om ni vill se bilder gå ut på min bdb och kolla: www.antonkraft.bilddagboken.se 
Efter ett tag så orkade vi inte hålla på mer så vi gick ner till Paus och provade lite perfymer. Mest för att lukta mindre rök :P Men sen när vi gick där bland allt smink och perfym så kände alla ett beghov av att ha mer. Så vi gick tillbaks och precis när vi kom hem till johan så rinder det och isaks pappa kommer och ska hämta honom. Så han fick inte smaka på den andra smaken. Johan har nämligen än så länge två smaker: körsbär och vanilj. körsbären var rätt mums, men vanilen var fett snusk! Och då ringde min mamma typ efter en kvart och sa at hon skulle hämta mig, elina, och oliwia om typ 40 minuter. Så vi rökte på i ungefär 30 minuter sen gick vi ner på torget och köpte mjukglass. Precis när vi köpt den så ringer min telefon och mamma ba: Hej, nu står jag utanför Johan och väntar på er.
Jag ba: Okej vi kommer vi är på torget.
Tur liksom att han bor typ ett hörn bort bara xD så det tog inte ens en minut att komma fram tll bilen. Och då hade vi typ ätit upp hela glassen (vi alla 4 delade på en).
Sen när vi åkte hem så hände det typ inget alla. Men what ever... det måste inte hända något hela tiden. Men det vore inte dumt om det gjorde det. Sen så sat jag från halv nio till ty kvart över tio och kollde på andra avenyn.

Men nu ska jag sova.

Godnatt!
Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0