so prov

Tjoho jag är äntligen klart med svenska arbetet :D
Men vi kan väl börja från början av dagen...
Jag gick till skolan och jade massa tråkiga lektioner. Sen hade vi en halvtimmes rast som jag och Johan gick hem till mig på. Jag skulle ta medecin. Glömde göra det imorse. Efter det hade vi engelska. Och det var var faktiskt ganske roligt. Vi körde en tävling och vi kom på 3 plats. Iaf en pallplasering :D
Sen hade vi lunch och på lunch rasten gick jag, johan, isak, sanel och så var det nå fler med och till sanel och hoppade studsmatta. Det var fettigt skoj. Sen kom det fler och fler peuplar.
Sen hade vi lektion och då hade vi so. Vi hade prov. Det kändes som att det gick bra. Hoppas det också!! Det handlade liksom om jorden och universum.
Sen hade vi typ inga fler lektioner, eller jo två men dom orkar jag inte skoriva om.
Sen fick vi gå hem. Gud så skönt säger jag bara! Men man ska väl inte direkt säga att det blev bättre. För jag var ju ändå tvungen att hålla på med skolsaker. Svenska arbetet om man ska vara rak på sak. När klockan var runt 19.00 tiden vart jag klar :D Så jag har sutit och hållt på med det sen 15.30. Hemskt säger jagf bara! Men jag får trösta mig med att Gossip Girl snart börjar!
Och föresten måste jagsnart plocka ur mina linser. För jag fick veta att linserna ska vara ur ungeför två eller tre timmar innan man går och lägger sig så att ögonen får andas lite.

Hejdå
Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0