redaktionen

Hej :D
Den här veckan är det kulturveckan. Jag fick ju Skapande frisk luft. Men jag fick bytta med Karin. Hon hade redaktionen och ville hellre ha skapnade frisk luft än det. Så vi bytte. Det var jätte tur att hon ville ha det. För redaktionen var mitt första hands val. Men iaf så var allt som jag hade förväntat mig. Redaktionen innebär att vi ska göra som en tidning skulle man kunna säga. Vi går runt i alla grupperna och ställer intervjuer och ta foton och så. Sen går vi tillbaks till datasalen och skriverrent och lägger in bilderna i datorn. Jag har har intervjuat en i gruppen skapande frisk luft. Hahha lite komiskt. Men det var den enda gruppen som det inte hade varit någon och intervjuat i. Så jag ställde några frågor och tog lite bilder. Sen gick jag upp igen och renskrev det på datorn. Jag har inte hunnit lägga upp det på skolans hemsida än. Men jag hade tänkt göra det på onsdag. Tyvär inte i morgon eftersom att vi har fågelskådning. Jag och Linda har kommit på lite frågor som vi ska ställa imorgon så vi har något att skriva om på fågelskådnings dagen också ;) För hoppnings vis så är det inte lika hämskt som vi tror att det är.
I början av dagen så hjälpte jag och några andra till att göra i ordning hemsidan. Det blev inte så jätte snyggt. Men iaf. Det blir säkert bra i slutändan. Får jag hoppas..xD Så mycket mer har jag nog inte att skriva om förutom att jag kollade på hela veckans avsnitt av andra avenyn på internet. Och jag liksom känner så här: Åhh, jag måste se dom andra avsnitten nu! Det är så spänande :D
Och som ni säkert fattade är det jätte spänande. Och jag måste bara se mer nuuuuuuuuu!!!! Jag tänker inte avslöja något alls om vad som händer. Eftersom att det sista avsnittet inte går fören imorgon.

Men nu ska jag iaf sova. Ska upp 4.30 imorn :S
Godnatt
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0