prov

Hej!
Åhh, imorgon här vi matte prov! Jag tror jag kan det ganska bra, men vill kunna det ännu bättre! Och det västa ut av allt är att det inte är det enda provet den här månaden :S Åhh hatar värkligen prov! Jag tror att den 18 har vi so prov och så har vi engelska prov den 30. Jag är inte säker men jag tror även att vi hade no prov ångon gång också, men är inte säker! Håller tummarna för att vi inte har det!
För utom dessa hemska händelser så har min dag bara vart prima! Ah, om man bortser från svenska lektionen såklart. När vi för engångsskull håller på med något som jag tycker är lite roligt så vill man ju värkligen att det ska gå bra, men tror ni det gör det? :O Nej! I måndags när vi skulle ha datorerna så tog alla slut innan jag ens han resa mig upp. Och idag så han jag ta en dator, men då vr det ju så klart så att jag fick en av dom datorerna som inte funkar :@ Äahh, jag blir så jävla arg!
Så jag har inte fåt ångot gjort på två lektioner! Sorgligt nog så är ju allt sparat på skolans datorer så jag kan ju inte arbeta hemma. Men jag har ändå hittat lite fakta och så som jag kan ha användning för, till skolarbetet.
Men efter som att jag inte kunde logga in så gick jag och Jörgen ner till skolans kopiator och kopierade lite paper som jag också kunde ha användning för. Tack Jörgen! ZOch iaf när vi var där så såg jag att hon som liksom hjälper till med gymnasievalen sat och arbetade så jag gick in till henne och frågade hur mycket poäng man var tvungen att ha för att komma in på Estetiska bild och media. Jag har nämligen gåt runt och funderat på det väldigt länge. Så hon och jag snackade ett par minutar och när jag skulle gå därifrån så undrade hon om jag vill ha en såndär gymnasie mapp med alla inriktningar. Och det tackar man ju inte nej till xD haha
Så jag och Emma har typ sutit och läst det hela dagen xD Och sen när vi skulle ha musik så var Stefan sjuk eller något, han var iaf borta. Så vi hade håltimme :( Jävla skit, det ämnet som jag såg fram emot mest den här dagen!
Och sen när dagen var slut så gick jag hem och börjae ha fett tråkigt. Men när jag kom upp på garageuppfarten så var morfars bil här. Då till min förvåning ser jag hur mamma och han står och målar våra dörrar. Jag visste att han skulle komma och göra det men jag visste inte när. Just nu är det ju bara målat en gång så det ser inte så jätte snygt ut :P Men jag är rätt säker på att det kommer bli jätte fint.
Jag sitter här och tänker om jag ska gå och hämta första sesongen av OC och kolla, Det var så länge sedan.
Men måste sluta, tyckte jag hörde mamma säga att det var mat!

Hejsvejs i lingonskogen :P
Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0