Pappa 43 år och mörtan

Hejsan!
Idag fyller pappa 43 år :D Grattis pappsen xD Det kom massa gäster och så där. Han fick b.la en ny brevlåda och pengar och presentkort. Kommer inte ihåg allt. Men när klockan var 16.00 så ringde Oliwia och undrade om jag ville hänga med Elina och henne till mörtsjön. Jag kan tänka mig vad ni tror svaret kan vara..? Självklart så hängde jag ju med ;D
När dom kom så åkte vi på en gång. Det tog ungefär en och en halv timme att komma fram. Och det är verkligen jätte lång. Lika långt som till Enköping, 2 mil. Jag tycker iaf att vi var jätte duktiga som cyklade så långt.
När vi kom fram så la vi oss raklånga på marken och vilade. Men typ 5 minuter senare var vi i vattnet. Det var inte jätte varmt. Om någon av dom påstår det så vill jag någ nästan kunna slå dom xD haha.
Men det var väldigt skönt på något sätt. Vi badade ungefär i en kvar sen gick vi upp och fikade :P
Vi åt en varsin smörgås och 2 bullar var och lite saft ;D Fett mums ;)
Sen gick vi upp på berget och där gick vi ner en bitt. Och När vi var precis vid vattnet så tycket jag och Oliwia att det var roligt att knuffa ner Elina i vattnet så det gjorde vi såklart xD Taskigt! :P Men vi lät henne hämnas genom att göra samma sak. Men det var skönare andra gången :P Mycket sköt nu ;) Sen sat vi på bryggan (som var uppdragen på marken :() Och tog massa kort xD jätte fina. Kolla min bdb så kan ni få se http://antonkraft.bilddagboken.se
När det började regna så ringde vi till min pappa så han fick komma och hämta oss så vi inte behövde cykla hem i regnet. Det var väldigt skönt att få sitta i en varm bil. I stället för att sitta ute i det regniga och blåsiga vädret.
När vi kom hem så har jag inte gjort så jätte mycket. Vi var hemma i 20.00 tiden.

Godnatt!
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0