Nu är det verkligen sommar :D

Hejsan :D
Åhh, nu är det verkligen sommar :D Gud så himmla skönt :D Jag har varit ute exakt hela dagen och typ legat ner och solat halva. Sen har jag ju blivit brun resten av den tiden så jag inte bara legat still. Men Fett skönt att bara ligga ner och ta det lungt och njuta xD Åhh, tänk om det kunde vara det här vädret hela året stället för bara en liten stund "/ Det är det sorgliga. Men annars ska man ju inte klaga:) Sommarn är här och man behöver inte gå i vinterjacka längre :) OCh jag har bestämt nu att varje dag det är sol så ska jag ligga ute och sola en timme om dagen minst!
Jag har inte bara solat idag! Jag har även haft skit skoj med våran vattenspridare för förts gången i år. OCh jag har bestämt mig för att vi ska ha vattenkrig imorgon :D haha... det är fett skoj!
Mer än det har jag väl inte gjort... tänk...tänk? Nee det tror jag inte! Det var nog allt. Ska äta mat snart. Grillat :D Mumsigt! Haha.. xD
 
Puss
Anton


Kommentarer
Postat av: Trixie Eklöf

Du får ett erbjudande! Inget jag kan fixa åt dig! :P

2008-05-10 @ 18:26:06
URL: http://www.trixieeklof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0