ma- prov

Halleloja!
Idag hade vi matte prov. Ohh, jag hoppas värkligen att det gick bra. Det var ganska lätt, men ändå rätt svårt. Det var endel frågor som jag hoppade över för att jag inte fattade. Men oj jag hoppas värkligen att jag inte får omprov baa för att jag hoppade över rätt många. Man ska ha minst 17 för att ha godkänt, max poängen är 40. OCh jag är så himla jäte säker på att jag nog bara får något med 20. Hoppas verkligen inte det är mindre.
Förutomdet har vi vä ine gjort så mycket. Ah, förutom idrotten. För engångs skull var det faktiat roligt :D Vi åkte typ på något som såg ut som en skatebord. Fast det bara var två hjul. Och så skulle man liksom göra fart genom att shejka typ. Ungefär som att man åker snowbord. Men inte direkt så likt. Det tog ungefär en halvtimme innan man lärde sig åka. När man väl lärt sig var det väldigt lät faktist. Men den sista kvarten så var jag så himla hungrig så jag ite orkade åka. Så jag låg bara på golvet och höl mig för magen och hade jätte ont :( stakars mig! haha, snacka själv tröst xD haha
När jag kom hem så gjorde jag inte så mycket. Typ sat vid datorn ett litet tag och sedan kollade jag på tv. Efter ett tag så började jag jobba med mitt svenska arbete. Har äntligen fixat så jag kan arbeta med det både hemma och i skolan. Så skönt. För annars kommer jag aldrig bli klar med arbetet i tid. Jag hoppas verkligen att jag hinner bli klar.
Jo, en sak till. När vi slutade så hade jag och Karin sälskap hem, som vanligt. Men btw så snackade vi om kulturveckan. Och hon hade fåt redaktionen, och jag har ju fåt skapande frisk luft. Och vi har liksom fåt det ämnet som den andra ville ha. Så vi hade tänkt fråga Jennifer imorgon om det möjligt vis kunde gå att byta mellan oss. Oh, jag hoppas värkligen det går :D (Y) Flr jag vill verkligen inte ha Skapande frisk luft. Jag vill ha Redaktionen. Det var liskom det ändå som verkade intressant.
Och nyss så kollade jag på Dirty Sexy Money. Det är fett bra. Tyvärr så missade jag förra veckan. Men tyckte ändå att man hängde med rätt så bra i det här avsnittet ändå.
Men nu ska jag ta och sluta!

Godnatt!
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0