Körslaget och c.s.i miami

Hejsan!
Kollade på finalen va Körslaget. Har bara set det en gång tidigare och då tyckte jag bara att det var skit. Men ni vet ju hur dt är. Man kollar ju alltid på en final varre sig det är bra eller inte. Men ikväll var det faktist bra! Och den personen jag hejat på ändå sedan starten vann ju såklart! Joacim Cans! Gud han äger ju alla som var med körslaget! Dom dominerade ju typ varje gång ( har läst i tidningen och hört från kompisar att dom vart  bäst, haha xD)
Det var väldigt jämnt ska jag säga! Joacim hade 52% av rösterna och Brolle hade 48%. Så det var på stråt att dom vann! Men jag är så himla happy att inte Brolle vann :D Inte det att han inte är bra, (för annars skulle han ju inte evara där såklart) utan bara dt att jag inte gillar honom. Det finns säker en hel del männsikor som inte gillade det jag skrev just nu, men det är iaf vad jag tycker.
När det var slut så kollade vi på C.S.I Miami. Och det är däremot lika bra varje gång! Ikväll handlade det om att bruden blev skuten på deras bröllop. Det var liksom sorgligt fasten det inte är det som är meningen att man ska tycka när man ser på såna där pogram. Men liksom. Så klart var det ju inte hon som skottet var menat åt. Utan en annan tjej som sat i publiken (eller vad man nu säger). Men bruden stod ivägen för skot riktningen. Orkar inte förklara så himla jätte inlevande. Men ni som såg det måste väl iaf hålla med om att det var ett väldigt bra avsnitt!? Om inte är ni väldigt kritiska eller så är ni bara inte såna människor som gillar såna pogram.

Nu hade jag tänkt sova. Ska upp tidigt imorn ;)

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0