jävla facking skit dator! :@

Hej!
Usch nu är jag arg! Min jävla skit dator har slutat fungera helt nu! Jag blir så jävla förbanad! Jag har ju allt avenska arbete sparat där! jag vägra börja om. På något sätt ska jag få data fan att fungera igen. Om inte så tänker jag inte skriva om det där skiten. Jag kan skippa det hur länge som helst. Jag vägrar göra om det. Men jävla Andreas kommer väl såfall tjatta på mig genom hela skolgången att jag ska skriva det där skiten! Men då tänker jag skylla allt på honom. Jag tänker säga att det är hans fel. För hade vi fåt arbeta det det i skolan och skrivit edt där istället så hadet inte blivit så här! För kommer jag inte in på den ena datorn så kan jag komma in på en annan dator. Så på det viset är det helt och hållet hans fel!
Förutom den här hemska saken så har väl dagen varit helt okej ;D Vi har drivit med Johan. Skit roligt. Fast det tyckte nog inte han, Men det var faktiskt rätt skoj. Det roligaste är att han blir så arg. Hade han inte blivit det så hade det inte alls varit något roligt med det.
Efter skolan så var jag in till mina grannar och fikade. Det var helt ok. Inte det godaste jag ätit kanske. Men det gick ju att smaka en gång. Sen var vi inte till enköping. Jag skulle till en Kinesolog (låter lite skumt men det var riktigt nice) Jag trodde inte direkt att det skulle vara skönt eller något sånt på något sett. Men det var det och man slapnade av jätte lätt. Hon trök på olicka punkter i kroppen och liksom drog och höl på så att det på nåt vis ska göra så jag blir mindre allergisk mot allt. Det var så himmla skönt!
Orkar inte förklara så mycket så...

Hejdå!
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0