I Enköping

Hejsan :D

Var in till Enköping och köpte lite kläder idag. Och så var jag och klöpp mig, det var så himla lång. Men nu är det istället för kort  "/ Inte så himla jätte nöjd.
Men nu tillbaks till kläderna. Jag köpte 3 t-shirtar från Fridolf och 3 jeans från JC. Fett snyggt! Här bestämt mig för att jag ska ha dom vita jeansen jag köpte och en vit t-shirt jag också köpte idag på skolavslutningen. Jag blev fett besviken när ag kom hem och insåg att jag hade köpt fel. Jag hade för mig att Lacost (eller hur det nu stavas) hade en fågel på bröstet, men dom har ju en krokodil. Fett lurad av mig själv aså! Då sat jag och köpte en skit dyr tröja som igentligen inte är så snygg av ingen anledning alls! :@ Åhh, så jävla dum i huvet man får va då!!!

What ever! Nu ska jag ta och kolla på tv och äta godis xD Lite själv tröst kallas det xD:P

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0