fågelskådning

Hejsan!
Idag var jag tvungen att gå upp klockan 04.30 :S Usch säger jag bara! Vi skulle åka med bussen kl.05.40 till nåt pleace där vi fågelskådade. Det var rätt trist. Men man fick rätt så många kort xD Det var väl det positiva :P När alla var på bussen var typ alla skit trötta och det fattar jag. Normalt så går man inte upp så tidigt. Iaf så gör inte tonåringar det! Men annars så var det väl inte nån större skilnad för lärarna som följde med. Var och varannan vuxen går ju upp så tidigt varje dag. Fattar inte hur dom pallar det? Men när vi äntligen var framme så trodde jag att vi skulle gå en bit in i skogen och sen bara vara där hela tiden och kolla på alla fåglar som flög förbi. Men så var det inte... Vi skulle gå och leta efter fåglarna :S Eller hur, det låter ju helt vansining. Finns det inte såna där saker som dom har i teckande filmer som dom blåser i så kommer fågrarna? Vore isåfall väldigt bra att uppfinna sådana om det inte finns! Men som sagt man fick en massa kort. Och så har jag ju en artikel till imorn och bilder :D Det är ju trevligt iaf så jag inte kommer till skolan utan något! Jag intervjuade Pontus i 7A. Jag skulle intervjua Hasse också men det han jag inte och så glömde jag bort det xD så får göra det imorn.
När vi började gå riktigt lång så vart det bara jobbigare och jobbigare för varje steg man tog. Och sen skulle vi över en sjö eller vad det nu skulle föreställa, vatten var de iaf. Det tog typ nästan en kvart att gå över där. Det var skit långt och skit jobbigt. Sen skulle vi bara gå ett varv runt en kulle och kolla lite. Sen skulle vi över hela bron en gång till :S Skit jobbigt. När vi kom över till andra sidan igen så skulle vi fika för typ tredje gången. Då klättrade jag och Isak upp i ett jätte braigt träd och fikade där. Fett utsikt var det iaf xD Jag tror nog att vi fikade fler gången än vad jag såg fåglar. Det var trevlig att vi var hemma kl.11.00 iaf :D Men innan vi åkte så var vi upp på ett berg som låg bakom oss. Det var fin utsikt där ifrån också faktist xD:P Och man fick fina bilder:P
Nu ska jag sova så
Godnatt
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0