andra avenyn!

Hej!
Jag missade ju att kolla på andra avenyn på tv, så jag kollade på det nu. det var jätte bra. I avsnitt 102 så blir Håkon tagen av polisen. Därför att han försökte våldta Olga! Visst är det hemskt!! Det hände inte så mycket mer i det avsnittet. Men sen i avsnitt 103 så var ju det även det sista för säsongen. Jag premunerar ju på veckobrev från dom i mailen. Så det stod att det sista skulle vara dubbelt så långt och så skulle det vara väldigt spännande. Och det kan jag väl inte direkt neka till att det var! det hände jätte mycket. Tyvär kommer jag inte ihåg allt. Men det var så att Dildo rymde från fängenset. Tony får reda på det och försöker ordna skydd. För han och Angelica skulle gifta sig samma dag. Men det gick ju såklart inte. men han bjöd in Hästen förr att dels skulle få vara med på bröllopet och även kunna skydda lite. Och det kunde ju faktiskt vara nödvändigt. För när bröllopet var slut så var det ju som på alla bröllop att bruden och brudgubben går ut genom portarna och att alla kaster ris på dom. Precis när allt det görs så kommer Dildo fram genom folkmassan, med en pistol i handen. Både Hästen och Tony ser det här. Men Tony blir som förstenad för Dildo riktar ju pistolen mot honom. Men däremot så är inte Häsen stel. Utan han springer och kastar sig och knuffar bort Tony precis när Dildo skuter. Men du ska inte tro att han träffade någon av dom. Utan han siktade lite snet och kulan flög rakt mot Angelica. Man fick inte veta var den träffade. Men det verkade vara ett dödande skot. Åhh, jag vill verkligen se hur det gick. Men jag måste vänta till hela nästan säsong. Det är ju jätte jobbigt. Men Hästen hoppade iaf fort upp på fötter och sprang iväg, rakt åt det hålet Dildo sprang åt. Troligen jagar han honom. Hoppas han dödar honom. Brutalt och kallblodigt. Det är han verkligen värd!

Pusskram
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0