9/5-08

Hallo!
Idag har det inte hänt så himla jätte mkt. Var i skolan, hade de gamla vanliga lektionerna typ. På bilden blev jag klar med den bild och nästan med en annan men då var det tvunget att va bakgrund. Så då blev jag tyvärr inte klar med den :( Nu måste jag ju lägga på ett kål med allt jag inte har hunnit klart med i alla ämnen. Och jag är typ klar med allt i förutom bilden. Där är jag klar med 4 bilder av typ drygt 10 st. Så jag har två lektioner på mig att göra klart allt. Kommer aldrig hinna bli klar med allt men man får försöka med så mycket som möjligt.
Efter det så hade vi engelska. Hade läxförhör. Gick ganska bra, hoppade över 3 ord för att jag inte kom på vad det var.  Men sen när vi lämnat in och så så kom jag genast på vad allt var! Typiskt säger jag bara! Eftersom att vi håller på med att spela in en film så han vi bara med en sen och den var inte jag med i :( Poor me! haha noot xD
Men jag fick ju iaf lite tid att göra lite saker jag behövde göra på engelskan då :D Det var ju en fördel xD haha
Ja, det var typ bara jag och några till som arbetade. Alla andra sprang runt och så startade dom datorn och började lyssna på musik så att hela skolan kunde höra. Sen tänkte dom att dom skulle kolla på film, American pie beta house. Men typ precis då kom våran lärare. Hon sa inte så mkt om att vi lyssnade på musik utan bara sa att vi slutade nu och att vi var tvungna att plocka ihop.
Sen hade vi idrott. För engångs skull var det faktist skojigt :D I vanliga fal brukar han bara komma på skit tråkiga saker att göra som att spela fotboll eller något i den stilen. Men idag var det riktigt skoj. Först sög det för vi ägde verkligen det andra laget. Vi körde flaggleken. Vi ledde med 5-1. Så vi hade inte direkt något motstånd. Men sen hoppade våran idrottslärare in i det andra laget och då blev dert genast mycket roligare. Inte för att dom fick några fler poäng. Men det blev mycket mer jobbigt och vi fick lite motstånd. Matchen slutade med att vi vann med 7-1
Sen hade vi lunch. Och det skulle vara bakpotatis. Men eftersom att vi duchar så länge så var dom slut :( Jävla skit. Jag var verkligen sugen på det! Men jag fick nöja mig med lite sån där röra, ett glass vatten och en smörgås. Inte världens bästa lunch kanske, och inte direkt så smarigt heler. Men det fick duga. Vi hade en kvart på oss att äta sen hade vi svenska. Även här är det rätt så skoj nu när vi håller på med något jag tycker är roligt. Hoppas han kan komma på något mer roligt efter det här. Men det tror jag ärligt talat inte :( synd. Ibland kan han ju faktist göra roliga lektiner. Det är nog mest roligt för att vi får använda dom bärbara. Men själva arbetet är ändå på något vis roligt... Tror att jag har förklarat i ett tidigare inlägg vad vi gör men om inte så kanske jag gör det lite senare.

Nu tror jag att jag ska ta och hjälpa mamma att lagga lite mat...
Goodbye!
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0