6/5-08

Hola!
Jag har väl igentligen inte så mycket att skriva om, men det finns väl något iaf. Sitter vid msn och torris snackar med Elina xD fett skoj :P
Sen sitter jag och Oliwia och typ snackar om var jag inte kan höra hennes profil låt på playahaead. Men nu sitter vi bara och flummar oss som vi nästan alltid gör vid msn om vi inte snackar andra avenyn. Men det händer inte så ofta på msn det är typ bara det våra gb på PA innehåller tillvarandra xD Vi likosm typ snackar om vad som har hänt under avsnittet. Låter typ som värra torrissnacket men det är faktist väldigt skojit samtal xD (jag har märkt att våran klass, eller tja jag och mina kompisar iaf använder ordet torris väldigt mkt just nu. Oh det är ett väldigt irriterande men roligt ord xD)
Snart typ börjar faktist Ugly betty och efter det så börjar Desperate house wife :D
Löve dom programen !! Aså jag har typ märkt att min ensamma tid är framför datorn på dagen och tv på kvällen. Ett mkt sunt liv om jag får säga det sj xD! Rör inte på mig mer än när jag ska till skolan eller på toaletten xD haha fett fluff!
Åhh, jag vill att heroes ska börja igen! Men det börar typ inte fören i höst igen :( jätte jävla skit dåligt!
Jag har typ inte så mycket mer att skriva...
Eller jo!
Eftersom att min dator är som den är och håller på att krångla och hänger sig hela tiden så har jag bestämt att jag ska köpa en ny! En HP 6720s (tror jag att den heter) Och så när jag ändå håller på så ska jag köpa en ny kamera. Den jag har är ändå rätt så bra och ny med den här är typ 1000 gånger bättre! Det är 10.1 megapixlar i den, och så kan jag tappa den rakt ner i betong från 2 meters höjd. Och det bästa av allt jag kan ha den under vatten på 10 meters djup :D
Visst värkar den fett jävla bra ? :D:D
Ohh, will have´it nau! Men måste tyvärr spara i några månader.
Men nu har jag därimott inget mer att skriva om så nu säger jag...

... pussokram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0