29/5-08

Hejsan!
Det har inte hänt särskilt mkt idag. Har haft en rätt ok dag. Vi fick reda på lite av vårt schema idag till nästa år och det är typ ett riktigt skit schema! På måndagen har vi en matte lektin som håller på i över en timme och 15 minuter. Sen ska vi även ha Andreas i tre olika lektioner :S Usch säger jag bara!!! Vi ska ha honom i Svenska, idrott och teknik! Aså fy fan säger jag bara!!! Jag hatar honom och jag tror att alla gör det! Men hur kan nån göra så mot oss, eller rättare sagt mig!? Det är ju fruktansvårt!
Sen hade vi idrott och jag ämnade lapp om att jag inte skulle vara med p.g.a att jag tog bort leverfläcken igår. Han ba: "Jaha, det var ju synd då missaar du ju hela badsäsongen".
Men aså dah! Eh han helt dum i huvet eller det har inte direkt ett år för en operation att läka! Shit aså jag kan ju börja bada nästan vecka när jag tagit bort stygnen!
Efter det hade vi tråk svenska och sen hade vi mat. Sen hände det inget mer fören slöjden! Usch säger jag bara, det är ju fan väre en allt annat på hela dagen.
Jag skulle borra och gubfan ba:
"Mhe, du måste ha skydd för hela ansiktet och inte bara glassögon!"
Då förklarade jag för honom att jag hade opererat bort en leverfläck igår, och han ba svarade:
"Jaha, det var ju inte så farligt, du har ju inte blivit slagen med ett basebollträ"
Men aså hur kan man ha mage att säga så?? Det är ju fan helt jävla absurt!
Även den gubbjäveln hatar jag!!!
Efter den jävla lektionen fick jag gå hem!

Men nu sitter jag här och kollar på OC. Det är rätt ok.
Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0