28/8-08

Hejsan!
Idag hade vi engelska prov. Skulle egentligen ha det på fredag med det blev flyttat. Sen så var jag tvungen att gå hem från musiken. Jag var till läkarmotagningen här i fjärdhundra, har tagit bort en leverfläck. Varken mamma eller pappa var hemma så morfar följde med mig dit. Vi skulle vara där kvart över 11. Men som vanligt kom vi inte in fören typ 20 min senare. Jag fick gå in i ett rum och lägga mig på en säng. Sen började hon prata. Men när hon förklarat hur dom skulle göra så startade vi. Jag gick lägga mig på mage och så började dom klippa bort massa hår :S USCH säger jag bara! Men det var ju tur att jag tjatade så mkt för annars hade dom rakat bort det! Så lite hår fick jag iaf ha kvar. Sen gjorde dom rent. Efter det tog dom massa bedövningssprutor och sen började det verkliga alvaret. Hon tog skalpellen och drog ett snitt och frågade om det kändes något. Men det gjorde det inte, man liksom bara kände att dom var där och höl på. Sen började hon skära på riktigt. Det tog ett tag men sen hörde jag när hon skulle rycka bort den för den har ju rötter som sitter i huvudet. Och då lät det riktigt hemskt så då gjorde jag ju mig sj rädd så det liksom kändes som att det skulle göra ont. Sen när den var borta börjde dom sy. Det gjorde nog mest ont av allt. Det liksom starmade till jätte mkt. Men det är ju klart eftersom att dom drar ihop huden igen. Det vart 3 stygn. Jag är happy över att jag inte behövde se den äkliga saken för då hade jag nog svimmat :S Måde liksom skit pissigt efter! Sen fick vi åka därifrån. Då svängde jag och morfar in på maken och köpte en varsinn glas. Det var mumms! Jag tog en magnum stowberry white. Nog min favo glas! Sen var jag hemma resen av dagen, började kolla lite på Harry Potter och Fenixorden men somnade efter ett tag. Just nu började det kännas lite gran men det gör inte ont vill jag väl påstå.

Puss och kram
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0