23/5- 08

Hallo :D
Idag har det inte hänt så jätte mycket. Jag och Isak hade fett skoj på matrasten. Vi klättrade i träd haha xD :P Tog lite bilder, http://antonkraft.bilddagboken.se
Efter det så hade vi svenska :S Jävla faking skit ämne! Usch!!! Jag gjorde inte ett skit under hela lektionen.
Men när det var klart så var ju skolan klar :D Så då fick jag äntligen gå hem. När jag var hemma gjorde jag inte så jätte mkt. Jag kollade på tv. Sen vid 19 tiden så hade min lille bror fotbolls match. Vet inte hur det gick men who cears? ( vet inte hur det stavas, men får gissa). Jag blev iaf ensam då. Så jag trodde att jag kunde få lite lugn och ro. Men det ska man inte tro i första taget. För efter en halvtimme så ringer mobilen. Mamma vill att jag ska ta och bryga nytt kaffe för det höll på att ta slut. Så då var den lediga stunden slut. Men jag gick iaf ner med det till dom. Dom var bakom badet, så jag passade på att ta en promenad runt spåret. Tog lite omvägar. Tog lite bilder även då. Äen dom kan du se på bilddagboken. Jag var borta i 45 mnuter kanske. Sen gick jag hem. Då ringde jag och frågade mamma om jag kunde få låna deras dator, eftersom att min är trasig. Det fick jag så nu sitter jag här och skriver. Jag han inte göra så mycket fören alla kom hem och började föra ett jävla oväsen! Gud vad irriterade.  Sen så tog jag och diskuterade lite hur jag ville ha mitt rum med mamma och pappa. Dom är inte direkt lika förtjusta i min mubliering som jag vill ha det som jag är. Men det kvittar, jag får alltid som jag vill. Det har aldig stoppat min vilja tidigare och det ska inte göra det nu heller.
Snart så kommer det en person som mina föräldrar känner och ska ta en titt på min dator och se om han kan fixa den :D Hoppas verkligen det!! Om han inte kan så måste vi lämna in den och så kommer dom att renska datorn helt och hållet. Så allt mitt svenska arbeta kommer att försvinna. Så det är därför som jag så jätte järna vill att han ska kunna öppna den. För annars måste jag skriva om jag det vill jag verkligen inte, för jag har kommit jätte långt.

Det låter som att det är mat nu!

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0