22/5-08

Hejsan!
Idag har det inte hänt så mycket. Har haft de gammla vanliga lektionerna. Började dagen som vanligt med håltimme. Då gick vi hem till mig och spelade lite Guitar Hero. Sen hade vi idrott. Skit tråkigt som nästan jämt. Vi spelade ruggby. Det ska ju igentligen vara väldigt rålogt. Men det var det inte när vi har andreas såklart. Vi fick inte köra med taklingar och annat fult spel. Så det blev som vanligt en skit tråkig lektion. Men vi gjorde ändå inte som han sa. Nästan alla spelade skit fult. Men man märket att han inte gillade att vi inte följde hans regler xD haha det är rätt lagom åt honom! Jävla messss! Sen kommenterade han det på slutet att vi spelae väldigt fult spel och att vi kanske ska ta och tagga ner lite. Men det säger han med toma ord för det är väl inte direkt någon som bryde sig.
Efter det hade vi svenska. Då berättade jag för hemska Andreas att min dator hade gått sönder. Han ba:
- Jaha.. men då kan du kanske få ett lite längre tag på dig då!
Jag liksom blev jätte förvånad för jag trodde att han skulle säga att jag fick skriva om allt för hand. Men då frågade jag hur lång tid jag skulle få.
- Ja, tills på mådag.
Åh, aså jag liksom bara viste att han hade något elakt i åtanke. Typiskt han. Blä!!! Så jag har liksom bara några dagar på mig att få min dator att bli fixad och sen ska jag skriva flera sidor till för att den ska bli klar. Men mamma skickade ett mail till honom att han min dator gått sönder och att jag kanske kunde få lite längre tiud på mig. Och jag hoppas verklgen att det blir ännu längre. För annars kommer jag aldig hinna klart.
Efter det hade vi mat. Vi åt inte så länge. För vi skulle hem till Johan. Därför att vi sag att det brann någonstans där han bodde. ellet tja vi trodde det iaf. Men det visade sig att det inte gjort det. Men vi han iaf inte vara där så mänge. Vi tog ångra mackor sen var vi tvugna att gå därför att vi började om 10 min. Då hade vi matte. Det varinte jätte skoj. Gjorde inte ett enda tal. Men det spelar ingen roll. Det är ändå skit tråkigt, ibland iaf och idag var det en sån dag då allt var skit tråkigt. Sen hade vi tyska. Vi kollade på Simpsons. Det gör vi varje torsdag. Idag var faktiskt även tyska långtråkigt. Men efter det hade vi det hemskaste ämnet som finns på schemat. Träslöjd :S Usch jag hatar det. Bläää! Hasse var inte så himla jätte hemsk idag, men jag har en bra anledning till varför. Han hade nån gubbkompis. Honom gillade jag faktist. Han var riktigt skyst. Hoppas vekligen att det är han vi ska ha nästa år. Jag började ju på en ny sak idag. En sak som både Jörgen och Johan håller på med. Så jag behövde inte fråga Hasse en enda gång :) Gud så skönt. Så slipper man höra att man är en jävla loser och att man är dum i huvet och inte fattar ett jävla skit. Men däremot frågade jag den andra om hjälp och jan var jätte trevlig. Han vär mycket bättre än Hasse! Nu kan jag väl kanske berätta vad det är jag håller på att göra. Det är ett Salt och Pepparkar. Jag kom lika långt på den här lektionen som Johan har gjort på två lektioner. ;) I´m best! xD hehe
Ja, nu sittar jag här. Något mer har det väl inte hänt.

Puss
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0