20/5-08

Hej!
Idag har det inte hänt så mycket. Har vart i skolan och efter det så var jag med Johan, tills han skulle hem och äta. Sen har min stotrebror hjäpt mig med att ladda hem nya microsift office 2007. Kom hem några minuter i 8 så han inte använda det så mycket. Men har hållt på lite. Har skrivit lite mer i svenska arbetet. Det går inte så jätte bra. Har börjat på fjärde sidan och har inte ens kommit till nästa länd än :/ Lite jobbig för det ska vara klart på fredag. Och jag har två länder kvar att skriva om så jag får verkligen lägga på ett kol nu! Jag är påväg att lämna det första landet. Men eftersom att jag kommer på mer och mer för varje ord jag skriver så blir det bara längre och längre. Så får försöka att inte skriva så mycket om de andra länderna. Det hinner jag inte. Jag måste ju ha ett liv också jag kan ju inte sitta hela dagarna när jag kommit hem från skolan och bara arbeta ju! Det vore ju inte klokt om man gjorde det. Någon dag kanske man kan göra det min inte hela iaf. Det skulle iaf inte jag klara.
Jag har inte gjort så mycket mer idag faktiskt. Har kollat på Gossip Girl och på Despertate housewives. Det var ju start på GG idag. Det har ju vart uppehåll. Lite väl länge om ni frågar mig. MenDesperate housewives var iaf skit roligt. Fast det är det ju alltid. Inte det att Gossip Girl inte bara bra, men det är så att jag redan sett det avsnittet. Så jag hade liksom inget att direkt vänta på att få se under det avsnittet. Men däremot så om några veckor så är det dom 6 avsnittet på säsongen jag inte sett och det ska bli fett skoj att se dom. För jag har en klasskompis som sett hela säsongen och hon säer att det är fett bra. Och jag vill verkligen se det nu.
Åhh nej! Jag kom på att jag inte sett andra avenyn på hela veckan och när jag tänkte på det nu så kom jag på att det var chatt med skådespelarna. Och jag missade det :S Jag som till och med hade skrivit upp det för att inte missa! Åhh jävla skit.
Aja.. det blir säkert någon mer chatt någon gång. Det borde det iaf vara! Annars blir jag arg!
Nu ska jag sluta. Ska ta och läsa lite. Måste läsa ut den här boken nån gång så jag kan låna Gosspi Girl bökerna av Trixie. Men nakdelen med det är att jag inte ens har kommit till mitten av boken och det är typ nånting med 800 sidor har jag för mig! Så måste verkligen läsa ut den snabbt. Den är jätte bra men det är bara det att den är så lång dragen just nu. Det händet liksom inget! Och det är väldigt jobbigt!
Så nu är det dags att avsluta.
Hejdå!
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0