19/5-08

Hejsan!
Idag har det inte hänt så mycket. Har ju läst att Trixie köpt ny mp3 så fick se den idag. Var faktist rätt snygg ;) Bara det att den var rosa. Det var ju snyggt på ett sett men JAG skulle inte vilja ha den i just den färgen x) Det var lite lol, han fick den i lördags och jag skulle liksom lyssna på musik på den och se om det var bra ljud och så. Men då kom det bara ljud från ena hörluren. Så jag frågade om hon fixat så det bara skulle vara i en eller om det var glapp i den eller om det kanske kunade vara så att den hade gåt sönder (fast dom där två sista alternativen var ju i och förtjej samma sak typ xD) Men då visade det sig att dom hade gåt sönder x) Hehe lite komiskt :P Två dagar sedan är den så sliten så den inte funkar :P hehe. Men jag har lovat att jag ska ta med mina gamla hörlurar. Som hon ska få av mig. Måste ju vara bra kompis :P x)
Tja så mycket mer har det väl inte hänt. Har haft alla lektioner och så. Så tror jag kan sluta nu :P

Hejdå
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0