17/5-08

Hejsan!
Idag har det inte hänt så mkt. Var in i morse till enköping för att kolla synen och så. Ska ju skaffa linser ;D Orkar inte med glasögon. När jag kom hem så blev jag och min morsa på en gång osams. Det var nån jävla skit sak. Aså jag undrar ibland vad det är för fel? Allt som jag gör är typ hela tiden fel. Det är faktist rätt jobbig. Vi var typ osams ändå tills ikväll vid 20 tiden. 
Något mer än så har det väl inte hänt. Har kollat på Sommar kryset. Och så kollade jag lite på CSI. Just nu har jag börjat kolla på OC. Första säsongen.  Har sett den massor med  gången men tröttnar faktist aldrg på den xD

Ska ta och kolla på det nu!

Puss
Anton


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0