14/5-08

Hejsan!
Min dag har vart helt ok. Vi hade typ raster men jag gick bara på en enda. Och det var lunchrasten. Men anledniingen till att jag inte gillar rasterna den här veckan är att jag inte har någon att vara med. Oliwia är liksom den enda som jag känner i min grupp, men hon hänger ju med sina andra kompisar. Och jag gillar inte dom det minsta lilla. Så jag sitter hellre och arbetar än att vara med dom eller bara gå runt och ha skit tråkigt helt ensam. Men lunch rasten vrt inte helt värdelös, jag var men mina andra kompisar :D Det är ju tur att dom nästan hade rast somidigt som jag. Så jag var med dom den sista halvtimmen. Gjorde inte något direkt bara hade tråkigt och pratade lite. Men det som var bra med att arbeta hela dagen var att jag han klart med allt om gårdagens fågelskådning :D Det var jätte skönt. Har lite att fixa på hemsidan men det blir lätt fixat. Så imorn är det bara att fixa något annat som inte är klart.
Just nu kollar jag på finalen av Top modell 9. Det är rätt bra. Jag hejar på Saleisha. (Jag tror det stavas så ;P)
Nu måste jag kolla så
Hejdå
Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0