Tråkigt!!!

Hej alla!

Jag har skit tråkigt! Det ända jag gör nu är att lyssna på musik...
Jag var till Uppsala igår med mamma och Hampus. Vi var där typ hela dagen. Först så var vi till Gränby, jag köpte Guitar Hero III och lite kläder. Det var fett skoj. Sen när klockan var runt 4:a så skulle vi till min mammas klasskamrat. Hennes pojkvän skulle sälja sitt Xbox 360 till min lillebror. Men det var inte alls så lät att komma dit som vi trodde. Vi körde typ runt hennes lägenhet fyra ggr! Haha... Det var lite kul :P Men när vi äntligen hade hittat fram så var det rätt skönt. Vi fick fika xD Cola och bulle! Hon hade vera skit fina lägenheten! Skulle inte tack nej till den xD Soffan var skit snygg! När vi var på väg hem så åkte vi in på Maxi och handlade. Då hittade jag ett till spel. Lost. Det var skit roligt tills jag fasnade på en banna! Fett irriterande! Så nu har jag fasnat på alla spel jag har. Och jag hatar att spela när jag inte kommer ångon stans. Så det är ett va skälen till att jagf har tråkigt!

Om någon kommer på vad jag kan gö så komentera då xD

Ciao
/Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0