Skolan

Hello everybody!
Idag i skolan var det helt ok...   Våran engelska lärare är sjuk och vi har nån vikarie och hon e vära skatan! Hata henne! Som igår på So:n så var våran So lärare också sjuk och du hade vi henne... Jag spelar gitarr på tisdagar under den lektionen så när jag skulle gå så gick jag fram till henne och berättade att jag skulle spela gitarr och så vidare. Men hon ba: nej du ska inte gå, du ska sitta kvar här och plugga till erat prov!
Så jag fick inte gå.

Men tillbaka till engelskan. Hon har typ bestämt att vi ska börja kolla på vära as dåliga serien och hon värkligen tvingar oss att kolla! Man vill ju ba gå och spy när man hör att vi ska se den serien igen den är fan sämst. Och hon ba kom och sa åt mig och en kompis att vi måste gå ner och sätta oss och börja kolla, men vi kompromissade med henne och kom överens om att vi låg kvar på bortet o kollade sitället för att ligga på bordet och spela mobilspel. Men eftersom hon stog bakom oss så sog hon inte att vi nästan sov oss igenom hela avsnittet.
Förutom den hemska lektionen så var dagen ok, men det var liksom långtråkig på nåt sätt. Musik är mitt favorit ämne men idag var till och med det tråkigt. Vi spelade typ den första låten som gjordes i hela världen och den sög verkligen hårt.  Man skulle bara spela trumor och fiol. Det dåliga är att Steffan (våran musik lärare) bara har en fiol så alla andra fick spela trumor och fiolen fick vandra runt men det var bara några stycken som fick pröva spela på fiolen. Det var skit dåligt.
Sen hade vi matte, ett av mina haaaattt ämnen. Det är alltid lika tråkigt. Men sen fick vi gå hem.
På svenskan så ska vi skriva en äventyrsberättelse och den ska bara klar imorgon och jag är inte ens nästan klar. Jag kommer aldrig bli klar i tid.  Och jag glömde de i skåpet så jag kan inte skriva på den hemma nu heller. Jag får väl helt enkelt skriva som fan på den imorn.

Ska ungås med min familj nu, mer detaljerat kolla på tv xD

// Anton


Kommentarer
Postat av: Gabriella Ivarsson

♥ Hoppas du får en bra kväll! ♥

2008-03-19 @ 19:45:09
URL: http://gabbgabb.blogg.se
Postat av: Trixie Eklöf

Wow, inte visste jag att man kunde skriva såå mycket om skolan!

2008-03-19 @ 20:48:19
URL: http://www.trixieeklof.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0