Roomservis

GodKväll!
Nu ska jag sova men tänkte föst skriva ett inlägg. Jag kollade nyss på Roomservis och det är ett program jag inte brukar kolla på så ofta, men dom gånger jag ser det är det väldigt roligt. Idag var dom hemma hos nån snube i stockholm tror jag. Men bdw dom gjorde i ett skit coolt tema, Asiatiskt! Det blev inte jätte super snyggt men fett coolt! Det var liksom smart sammtidigt som det fanns lite stil i det. Det roliga idag var att dom använde sig av manga porr! Det var lite roligt xD
Dom gömde en tidning i sängen inne i själva trät. Som när han ska riva det där nån gång kanske han hittar den xD Väldigt roligt tyckte jag :P

Jaja ska sova nu tror jag. Kanske läsa ett tag också.

/ Anton

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0