Påsklov xD

HejHej!
Idag är det äntligen påsklov :D!!!!
Gud vad skönt! Nu ska jag bara ta det lungt och vara med  kompisarna!
Lovet inleds med att vi ska på påskmiddag till några kompisar, hela familjen. Jag är säker på att det blir skit mums! Mamman (kommer inte ihåg vad hon heter just nu xD) är så jävla bra på att laga mat!
Det var påslbord igår i skolan och det var menat att det skulle vara räster idag från det men idag var det grött och jag hatar verkligen grött! Så jag skulle då ta lite rester men det enda som fanns kvar var lax "/ och skolans lax smakar snusk! Så jag tog lite sånt och sen åt jag två makor sen åt jag inte mer. Det var tur att det bara var två lektioner till efter så jag kunde gå hem och äta.
Vi hade matte prov idag. Det var ett grupp prov man skulle göra det 2 tillsammans. Jag hamnade men en av mina bästa kompisar :D Men det var mest jag som arbetade, man kan väl säga så här: Vi båda suger på matte men jag är bäst av oss 2. :P Men faktist tror jag att det gick rätt bra. Det var bara två tal som vi inte kunde och det var dom 2 sista. Men när vi hade lämnat in det så fick vi för bi nåra andra kompisar som inte var klara och frågade dom om dom hade klarat dom talen och dom hade ju gjort det. Det var liksom vära kugfrågan liksom!


// Anton

Kommentarer
Postat av: Natta

sjukt skönt med lov! (:

2008-03-20 @ 15:36:36
URL: http://bambistjarna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0